21.50

Förlåt för den extrema dåliga bloggningen idag. Men som sagt så kom jag hem vid fem tiden och då var jag dö trött så gick och la mig en stund, och nu? Är jag pigg som en mört! Men tänkte ändå å lägga mig sisådär snart. Imorgon har vi sovmorgon, börjar nio istället för åtta, skönt! En timmes längre att sova! Gött!
Skolan gick helt okej, hade dock jätte långa lektioner men vi hade inte lektion hela tiden på dom lektionerna, vi fick sluta tidigare, eftersom det bara var information. Inga läxor eller böcker en, så livet leker bra nu! Tänkte slänga in lite tidsinställningar igen, som kommer under morgon dagen skulle jag tro. Fall jag inte sitter vid datan..om jag har fått läxor! Men som tur är så slutar jag 13.50 imorgon, så är väl hemma vid tre skulle jag gissa på! Nog om mig! Hur har er dag varit? :)
Love, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0