Helgen går mot sitt slut.

Bra dag med andra ord! Började en liten tripp till Ullared, hittade en massa godis, och en pkieé. Sedan var man hemma vid tolv tiden, gjorde typ ingenting..slappade och sånt. Sen blev det oth kväll med Sara! Really good!! Och nu sitter man här vid datan och gör ingenting typ. Ska snart hoppa in i duschen, och sedan kolla på film! Antingen ikväll eller imorgon innan jag beger mig mot skolan så ska jag fixa tidsinställningar. Eftersom jag åker hem till mormor för en skoluppgift imorgon efter skolan, så hinner troligen inte blogga då..! Kommer hem vid halv tio och då blir det raka vägen till sängs! Men vi hörs senare!
Love, J
(Minnes kortet är sönder, så det blir inga nya bilder idag, om jag inte fixar det senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0