Måndag.

Känner att bloggandet inte är bra någonstans!
Har precis vart ute och fotat en hel del, blev säkert närmare 50 bilder som kommer upp på bloggen, några under kvällen och några under dagen imorgon. Eftersom jag slutar fyra imorgon och måste ta halv fem bussen hem så är jag inte hemma förens vid fem och då blir det duschen och sedan slapp, om jag inte har fått läxor då. Men i alla fall! Så det kommer upp inlägg under dagen! ;) Bra va?
I alla fall. Idag var det skola igen,  första dagen emd tvåor och treor! shit! Va mycket folk det var. Men det gick fintfint! :) Inga böker eller någonting än, och en dag närmare tills datorna kommer! :D Men ni ska få se en massa bilder sedan! Gut!! Nu ska jag fixa med bilder vi hörs sen!
Love, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0