Mitt sommarlov.

Nu tänkte jag berätta om vad jag har hittat på för skoj under mitt sommarlov! Ska se om jag kan slänga in några bilder här och där, annars kommer det en bildbomb! Då kan vi berätta från Juni månad!

Juni:

Jag fick sommarlov den 9:onde Juni. Vi hade skolavslutning på skolgården där det var underhållning, stipendie utdelning och en massa prat! Jag fick även ett stepndie, för året plugghäst! Yeeppii! Sedan blev det betyg utdelning i klassrummet, sedan var det bara en massa kramar och sedan hade vi sommarlov!

På kvällen hade mina yngre syskon, Linus och Elina skolavslutning, där dom sjöng i kyrkan! Så fint var det. Sedan blev det att åka hem och fixa allt för studenten och äta jordgubbar med glass!

Den 10:onde Juni var det student i Borås. Min storebror Johannes tog studenten, efter att ha gått tre år på Sven Eriksson (teknis, som vi boråsare kallar det för) Sedan bllev det fest och allt sånt!



Sedan blev det bara chilla resten utan Juni månad! Blev en hel del shopping, t-kvällar och mysiga kvällar vid busshuset med Sara.

Juli:

Den första Julia hade kommit. Den dagen som alla hade väntat på. Jo det var den dagen vi åkte på våran sista (kanske) familje semester alla åtta. Jag hade sätt fram emot den här resan sedan vi beställde den i Oktober förra året, shiiit vad jag blev glad! Vi åkte på kvällen från sverige, och landade i Turkiet på natten. Det blev att gå lägga sig dirket när vi kom fram till hotellet.




Under dom två veckorna vi var där så träffade vi nya vänner från norge. Blev mycket att vara med dom. Vi var även ute på havet en hel dag, och badade bland havsköldpaddor. Vi simmade över dom och var kanske bara 2-4 meter över dom. Havet var klas blått så man kunde se botten hur djupt det än var, det spelade ingen roll!
Dom hade mini club och teen club där, och det var gratis alltihop. På kvällarna var det mini disco och en gång i veckan var det baklängedmiddad gratis. Så det var jätte bra!





Resten av Juli månad blev det hänga med kompisar, ännu med t-kvällar och allt sånt sköj!

Augusti:
Den tråkiga månaden? Det blev sämre väder, regn och allt sånt trökigt! Men det stoppade inte mig för att ha roligt. Det blev en massa kvällar tillsammans med Sara, stranden fast det var as dåligt väder, stan, shopping och ännu mer t-kvällar. Det blev tältning också. Och den 18:nde började jag i gymnasiet. Ettan. Ny skola, nya människor och ny miljö, nytt alltihop! Och jag kan säga att jag trivs som tusan! Och det lär bli 3 underbara år med klassen! BF11B IS THE SHIT!

Det har varit min sommar, det blev en hel del bilder, men orkar inte ladda upp allt. Ni kommer säkert få se dom lite då och då, kan jag lova er! :)

Love, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0