Godmorgon!!


Godmorgon världen!

Hur mår ni? Själv mår jag sisådär! Snuvig och ont i halsen! Ska se om jag klarar av mig till skolan när jag beger mig dit! Dock har vi barta två lektioner, idrott och någon mer? Inte alls bra att vara med på idrotten, när man inte mår bra. Kort dag, så ska höra med mammi sen! Imorgon och resten utav veckan måste jag till skolan...Får inte missa något! Tror att vi har klassföreståndar tid idag. Så det är inget farligt om jag missat denna dag! menmen! Är uppe nu i alla fall. Bussen går och tre timmar. Tänkte fixa håret och det nu..sminket fixar jag sen!! Är även sugen på att baka något! haha! Men nu ska jag gå upp och fixa mig! Men vi hörs ju sen!

Love, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0