Johanna Hissar och Dissar!

Johanna Hissar:

Jag måste hissa att idol, svenska hollywood fruar och ensam mamma söker har börjar igen!!! Det är några utav dom tusen program jag följer! Tusen? haha nää men några iaf! Så det ska bli kul att följa dom igen! Se vem den lycka vinnaren blir i idol, vem/vilka dom lyckliga männen blir i ensam mamma söker och se maria montazami som jag avgudar STARKT!

Jag måste även hissa one tree hill. Att dom ska/ ha gjort/göra en till säsong. Säsong 9! :D Den kommer ut nästa år, och jag kan inte vänta längre! Dock går säsong 8 på TV nu, hoppas ni inte har missat det! Och jag älskar det!! :D

Jag måste även hissa skolan! Trodde att det var tråkigt att börja i skolan igen. Var så skoltrött som tusan precis innan skolan skulle börja igen. Men vet ni vad? Jag gillar skolan, jag gör mina läxor i tid och jag hänger med i skolan för en gångs skull! Så ett stort hiss till skolan!

Johanna Dissar:

Jag måste verkligen dissa vädret! Det har regnat hela tiden. Börjar bli lite trött på detta?? :o

Måste även dissa personer som tror att dom är bäst på allt och att dom vet precis allt. Känner några som är sånna, och jag gillar dom inte!! Har ni också sånna vänner??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0